Τρίτη, 6 Απριλίου 2010

Κρήτη...

Είχα επισκεφθεί το νησί 5 χρόνια πριν και απέκτησα όμορφες αναμνήσεις...
Ωστόσο ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ πόσο διαφορετικό θα μου φαινόταν στην τετραήμερη εκδρομή της Γ λυκείου (24-27/3/2010)!
Η παρέα, η διαφορά της εποχής η διοφορά και της δικής μου ηλικίας με έκαναν να δω τον τόπο με άλλα μάτια.

Όλοι είχαμε πολλές προσδοκίες για αυτή την εκδρομή...
Δεν μπορώ να πω ότι ήταν τελικά ακριβώς αυτό που φανταζόμασταν, αλλά σίγουρα οι αναμνήσεις που έμειναν στο νου μας είναι οι καλύτερες!

Το καλύτερο που εγώ τουλάχιστον κράτησα ήταν ότι πέρασα χρόνο με τις 2 αγαπημένες μου φίλες (η Ειρηνούλα δεν ήταν μαζί μας), δέθηκαμε με πολλά παιδιά που ούτε το φανταζόμουν και φυσικά με τους καθηγητές μας!!!

Και η αγαπημένη μου φωτογραφία...

3 σχόλια:

  1. δεν θα ξεχασω αυτη την εκδρομη παρ'ολο που ειχα αλλες προσδοκιες! Περασαμε πολυ ομορφα... (στα μπουζουκια το δευτερο βραδυ εκανα τον καλυτερο υπνο της ζωης μου-χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή