Τετάρτη, 28 Απριλίου 2010

Η γοητεία της μοναδικότητας

Σκεφτόμουν αυτές τις μέρες ποιοι άνθρωποι, ποια γεγονότα, ποιες εικόνες αιχμαλωτίζουν το βλέμμα και το ενδιαφέρον μας… Κάποτε άκουσα ότι για να τραβήξεις την προσοχή κάποιου πρέπει να έχεις να του πεις κάτι νέο και σημαντικό!! Σίγουρα λοιπόν οτιδήποτε πρωτότυπο μπορεί να μας μαγνητίσει… Μετά από πολλή σκέψη και παρατήρηση, πίστεψα ότι μας εντυπωσιάζει η μοναδικότητα. Γιατί όμως δεν ενδιαφερόμαστε για οτιδήποτε μοναδικό μας περιβάλλει;;
Μεγάλη η εισαγωγή για σας μιλήσω για μία παλιά μου αγάπη: ένα λουλούδι!
Μία τριανταφυλλιά στον κήπο μου που έχω την αίσθηση ότι κάθε χρόνο ανθίζει μόνο για ’μένα!! Είναι μικρούλα, τόση δα, και αδύναμη. Χάνεται δίπλα στις άλλες, τις μεγάλες και ολάνθιστες τριανταφυλλιές μας. Κάθε άνοιξη, με πολύ κόπο, καταφέρνει να μας χαρίσει ένα ή δύο από τα ευωδιαστά, μωβ, άνθη της… Ωστόσο κανείς δεν ασχολείται μαζί της!
Κανείς άλλος εκτός από εμένα!
Έχοντας αδυναμία σε κάθετι ξεχωριστό (από άτομα έως αντικείμενα), δεν μπόρεσα να μην προσέξω τη μοναδική και μοναχική «καλλονή» του κήπου μου! Καταφέραμε να αναπτύξουμε και επικοινωνία: της μιλάω, τη φροντίζω και εκείνη μου χαρίζει το πιο ωραίο της… χαμόγελο!
Σήμερα η μικρή μου φίλη παρουσίασε το πρώτο φετινό της δημιούργημα! Έχω την αίσθηση ότι είναι το πιο όμορφο από όλα τα προηγούμενα!
Η μητέρα μου με αποκαλεί χαριτολογώντας (για να μην τρελαθεί με όσα κάνω) «Μικρό Πρίγκιπα»! Μου πήρε βέβαια καιρό να καταλάβω ότι ο χαρακτηρισμός αυτός είναι Τίτλος για μένα…
Μα δείτε και μόνοι σας: δεν έχω δίκιο που τη θαυμάζω;;;

2 σχόλια:

  1. οτιδηποτε μοναδικο αξιζει να τραβαει την προσοχη μας...
    ωστοσο το λουλουδι του μικρου πριγκηπα δεν ηταν μοναδικο οπως εκεινος νομιζε! Μπορει κατι εξωτερικα να μην φαινεται μοναδικο αλλα για σε σενα να ειναι! Σιγουρα υπαρχουν πολλα τριανταφυλλα σαν κι αυτο(ελπιζω να μην σε απογοητευω). Αλλα αυτο ειναι μοναδικο γιατι ειναι δικο σου, σου κανει παρεα και...σου χαμογελα καθε ανοιξη! Οποτε προσεχετε πολυ...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή