Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

Απόσταση…

Με την αφορμή της επερχόμενης αναχώρησης της καλύτερης μου φίλης για τη Θεσσαλονίκη, άρχισα να σκέφτομαι το θέμα της απόστασης και πόσο μας επηρεάζει…
Εντάξει, ξέρω πως είμαι υπερβολική και πως στην πόλη αυτή θα ανοιχθούν πολλές «πόρτες» για εκείνη και θα διευρυνθούν κατά πολύ οι ορίζοντές της. Αλλά είμαστε τόσο καλά αυτό τον καιρό…
Η σχέση μας έχει δοκιμαστεί ουκ ολίγες φορές και όχι μόνο δεν σταματήσαμε να μιλάμε αλλά ήρθαμε και πιο κοντά…
Αναρωτιέμαι αν θα καταφέρουμε να κρατήσουμε την υπόσχεσή μας: «θα έρχομαι!!» και ήδη αισθάνομαι τα μάτια μου υγρά…

Υπερβολές!! Το ξέρω… Μα θα μου λείψει!! Θα γίνεται κάτι σημαντικό και θα θέλω να πάρω το τρένο και να πάω να της το πω. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα με συγκρατήσει η απόσταση.

Από την άλλη, ίσως "δεθούμε" περισσότερο… Η τεχνολογία έχει εξελιχθεί τόσο πολύ που μέσω του διαδικτύου δεν θα αισθανόμαστε τόσο αισθητά την απουσία. Ίσως το γεγονός ότι δεν θα γνωρίζει άτομα από την πόλη αυτή να στρέψουν μεγαλύτερο μέρος της προσοχής της προς τα οικεία πρόσωπα.

Δεν θέλω να της φορτώσω άλλο ένα βάρος κι έτσι θα μου συγχωρήσετε το ξέσπασμα αυτό!
Εξάλλου έχουμε μοιραστεί τόσα…

2 σχόλια:

  1. Κι εμενα δακρυζουν τα ματια μου μονο που διαβαζω αυτο το κειμενο! Μην νομιζεις πως θα με ξεφορτωθεις λογω της αποστασης! Δεν γλιτωνεις απο εμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή